TECHNIKUM REKLAMY
OPIS ZAWODU
Technik reklamy to zawód szerokoprofilowy, który łączy w sobie wiedzę ekonomiczną, plastyczną, psychologiczną, lingwistyczną oraz informatyczną. Celem kształcenia w tym zawodzie jest przygotowanie absolwenta do wykonywania produktów i usług reklamowych, prowadzenia kampanii reklamowych lub uczestniczenia w projektach promocyjnych różnych instytucji i firm.
PRZEDMIOT ROZSZERZONY : język polski
PREDYSPOZYCJE
Masz wyobraźnię twórczą? Wrażliwość estetyczną?
Posiadasz umiejętności organizacyjne i marketingowe?
Jesteś uzdolniony/a plastyczne lub/i językowo?
Należysz do osób kreatywnych, komunikatywnych i otwartych na nowe doświadczenia?
TO ZAWÓD DLA CIEBIE!
ZDOBYWANIE UMIEJĘTNOŚCI
W 5 – letnim cyklu kształcenia zdobędziesz wiedzę i umiejętności w zakresie:
- przygotowania elementów strategii reklamowej
- przygotowania elementów kreacji reklamowej
- produkcji reklamy
- planowania kampanii reklamowej
- organizowania sprzedaży reklamowej
- realizowania kampanii reklamowej
- badania przekazu reklamowego
Nauczysz się jak:
- organizować sesje fotograficzne i filmowe na potrzeby reklamy,
- przygotowywać produkcje filmów reklamowych i reklam radiowych,
- organizować produkcje dźwiękowych nagrań reklamowych,
- planować, rezerwować i dokonywać zakupu powierzchni i czasu reklamowego
w różnych rodzajach mediów, - tworzyć wizualizacje, identyfikacje firm i produktów (znaki graficzne i logotypy),
- tworzyć teksty, slogany reklamowe i scenariusze reklam radiowych i telewizyjnych,
- obsługiwać programy graficzne: CorelDraw, CorelPhoto-Paint, programy do obróbki audio i video,
- organizować działalność wystawienniczą oraz sprzedaż reklamy,
- pozyskiwać informacje o aktualnych trendach w reklamie,
- kierować zespołem pracowników,
przygotować projekt z uwzględnieniem różnych technik druku.
Chcesz wiedzieć więcej o Technikum Reklamy, kliknij tutaj